Malezya hükümeti, kamu çalışanları için hibrit çalışma modeline geçme kararı aldı.
1 AĞUSTOS'TAN İTİBAREN
Yerel basında yer alan haberlere göre, Bakanlar Kurulu'nun onay verdiği yeni uygulama kapsamında memurlar, 1 Ağustos'tan itibaren haftada iki gün evden ya da yetkili kurumlarca uygun görülen farklı bir çalışma noktasından görev yapabilecek. Haftanın kalan üç gününde ise ofiste çalışacaklar.
REFORM PROGRAMININ BİR PARÇASI
Yeni çalışma düzeninin, kamu hizmetlerinde verimliliği artırmayı ve çalışma kültürünü çağın ihtiyaçlarına uygun şekilde dönüştürmeyi hedefleyen kapsamlı reform programının bir parçası olduğu ifade edildi.
www.sozcu.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Mega Ajans ve Rek. Tic. A.Ş'ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

1 saat önce
34










English (US) ·