Mauro Icardi cephesinden Galatasaray açıklaması: 'Günde 20 telefon alıyorum'

2 saat önce 48

Oluşturulma Tarihi: Haziran 25, 2026 18:50

Mauro Icardi'nin menajeri, Arjantinli oyuncunun geleceğiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Galatasaray ile yeni sözleşme konusunda görüşmelerini sürdüren Mauro Icardi'de yeni bir gelişme yaşandı.

Arjantinli yıldızın, sarı-kırmızılılardaki geleceğinin belirsizliği devam ediyor.

Icardi'nin menajeri Elio Pino, Arjantinli muhabir Gustavo Mendez'e açıklamalarda bulundu.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

GALATASARAY AÇIKLAMASI

Galatasaray'ın Icardi için önemine vurgu yapan Pino, "Galatasaray ile olası bir sözleşme uzatması hakkında görüşüyorum. Bildiğiniz gibi Icardi için Galatasaray bir kulüp değil, bir Ailedir. Bu nedenle Galatasaray'a, başkan Dursun Özbek'e ve taraftarlarına olan saygımızdan dolayı şu anda başka hiçbir teklifi dinlemiyoruz" dedi.

FIRSATLARI DEĞERLENDİRİRİZ

Elio Pino sözlerini "Eğer başkanla karşılıklı anlaşarak bu özel ilişkiyi sürdürmeme kararı alırsak, o zaman diğer fırsatları değerlendiririz" ifadeleriyle sürdürdü.

 Günde 20 telefon alıyorum

GÜNDE 20 TELEFON ALIYORUM

Wanda Nara'nın açıklamalarına da yanıt veren Pino, "Wanda'nın bahsettiği kesim kulüpler değil; ellerinde her türlü teklif olduğunu iddia eden menajerler. Şahsen, ne Mauro'nun ne de benim asla yetki vermediğimiz transfer görüşmelerine dahil olmaya çalışan menajerlerden günde 20 telefon alıyorum. Herkese her zaman şunu söylüyorum: Eğer bir kulüp Icardi'yi istiyorsa bana ulaşmanın bir yolunu bulacaktır; çünkü Transfermarkt'ta yer alıyorum, İtalyan Menajerler Derneği'nin ulusal sekreteriyim ve 32 yıldır futbol sektöründe çalışıyorum. Ancak tekrar ediyorum, önceliğimiz Galatasaray'a ve taraftarlarına saygı duymaktır" şeklinde konuştu.

Habere git