
Kaynak:Cnnturk.com
Gelinim Mutfakta yarışmasında yaşananlar sorgulanıyor. Gelinlerin rekabeti yeni haftada hız kazanırken günün tarifini en iyi hazırlayan gelin, yarım altını yakasına taktı. Kanal D ekranlarının sevilen programı Gelinim Mutfakta, seyircilere keyifli anlar yaşatıyor. Peki 26 Haziran Gelinim Mutfakta'da kim elendi, bilezikleri kim kazandı? Gelinim Mutfakta kim birinci oldu? Detaylar haberimizde...
GELİNİM MUTFAKTA GÜNÜN BİRİNCİSİ KİM OLDU?
Gelinim Mutfakta programında yarım altını kazanan kişi Tuğba oldu.
GELİNİM MUTFAKTA AJDA BİLEZİĞİ KİM KAZANDI?
Ajda bileziği kazanan kişi Nuray hanım oldu.
GELİNİM MUTFAKTA BİLEZİKLERİ KİM ALDI?
15 altın bileziği alan gelin, 50 bilezik ve beş tane beşi bir yerde altına ilk adını yazdıran isim, sezon finalinin ilk ismi , en yakın rakibine beş puan fark atarak Aysun oldu.
GELİNİM MUTFAKTA KİM ELENDİ?
Yarışmaya veda eden isim Ruken oldu.
GELİNİM MUTFAKTA PUAN DURUMU
TUĞBA- 18 / 75 puan
AYSUN- 17 / 80 puan
CEMİLE-8 / 72 puan
RUKEN- 16 / 64 puan










English (US) ·