Erman Toroğlu, Türkiye-ABD maçını yorumladı

1 saat önce 35

FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu 3. maçında Türkiye ile ABD karşı karşıya geldi. Milliler sahadan 2-2’lik beraberlikle ayrıldı ve turnuvaya 1 puanla veda etti.  ABD’nin Los Angeles kentindeki Los Angeles Stadyumu’nda karşılaştı.

Karşılaşmanın ardından Türk televizyonlarının efsanesi, dobra ve sert yorumlarıyla futbolun en çok konuşulan ismi Erman Toroğlu mücadeleyi Sözcü TV’de yorumladı… 

Toroğlu'nun konuşmasından satır başları şu şekilde:

"Bugünkü maçtaki çocuklar bizim çocuklardı… Biz maçı almayabilirdik ama böyle milli takıma ben vardım. Bu takım mağlup olsaydı ben niye mağlup oldu demezdim"

"Teknik direktör Montella… Demekki bundan önce çıkardığın 11’lerde aklını birileri çelmiş… Montella bugün İtalyan oldu. Futbolcular bizim çocuklar oldu…"

Kaynak olarak ekle

"Orkun bugün takımın en iyileri arasında…  Orkun mücadele etti aldı konuştu. Takımda bugün benim beğenmediğim biri var barış Alper. Ayakta duramıyor. Gol pozisyonuna giriyor düşeyim mi düşmeyeyim ki kafası var."

Hacıosmanoğlu'na sert eleştiri

"Arizona rezaletinin ardından Hacıosmanoğlu’nun görevini yapmadığı ortaya çıktı. Hacıosmanoğlu… Adalet bakanını göreve  çağıracağına sen görevine yap. İşini yaxs. Bunlarla uğraşma. Sen bagajı falana bırak sen kendi işine bak. Sen hazırlamamışsın kamp yerini… Montella da takım kaptanının altında ezilmiş. Sürekli yan top yapıyorduk bundan önce. Çünkü yan top yapınca dinlenirsin. Bak düzgün oynayınca nasıl oynuyoruz."

"Hacıosmanoğlu’nun hesap vermeleri lazım. Biz kamp yerini yanlış seçtik. Hata bizde diyeceksin. Montella hesap vermesi lazım, “Ben kaptanın altına ezildim” diyeceksin. O bizim milli takımımız değildi. Kader diyorlar ne kadari. Bugün kader sana güldü. Ama bu kader değil sen yaptın kaderi. Bugün doğru işler yaptın sonunda kader sana geldi."

www.sozcu.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Mega Ajans ve Rek. Tic. A.Ş'ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Habere git